Welkom op mijn Day Zero blog.

Voor de mensen die niet weten wat Day Zero inhoudt, een korte uitleg:

De bedoeling van het Day Zero Project is dat je voor jezelf een lijst maakt van 101 doelen, die je in 1001 dagen (ongeveer 2,7 jaar) bereikt. Dit kunnen grote en/of kleine doelen zijn. In ieder geval dingen die voor jezelf belangrijk zijn. Ook kan je er dingen opzetten waarvan je vaak denkt: “dat had ik altijd al eens willen doen!”. Op deze manier ga je ze misschien ook eindelijk eens doen!

Mijn plan is om mijn day zero project hier op deze blog bij te houden, door bij elk behaald doel een stukje te schrijven, met het liefst zoveel mogelijk foto’s erbij!

zondag 12 december 2010

Doel 101: kast hobbykamer opruimen.
Wat een puinhoop, hoog tijd voor een opruimbeurt. Mooi in combinatie met doel 16: hobbyboekjes uitzoeken.
Nou, ik heb mijn best gedaan, dacht ik zo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten