Welkom op mijn Day Zero blog.

Voor de mensen die niet weten wat Day Zero inhoudt, een korte uitleg:

De bedoeling van het Day Zero Project is dat je voor jezelf een lijst maakt van 101 doelen, die je in 1001 dagen (ongeveer 2,7 jaar) bereikt. Dit kunnen grote en/of kleine doelen zijn. In ieder geval dingen die voor jezelf belangrijk zijn. Ook kan je er dingen opzetten waarvan je vaak denkt: “dat had ik altijd al eens willen doen!”. Op deze manier ga je ze misschien ook eindelijk eens doen!

Mijn plan is om mijn day zero project hier op deze blog bij te houden, door bij elk behaald doel een stukje te schrijven, met het liefst zoveel mogelijk foto’s erbij!

donderdag 7 juni 2012


Remember me.

Wauw...
Tyler Hawkins is een jongen die na de zelfmoord van zijn broer en de scheiding van zijn ouders in een staat van totale lethargie belandt. In schril contrast daarmee staat een jonge vrouw, Ally Craig (De Ravin), die als kind heeft gezien dat haar moeder werd dood geschoten, maar daarna juist de carpe diem-filosofie omarmt. De twee krijgen wat met elkaar, maar niet al het emotionele puin is meteen geruimd.

Tyler Roth raakt tijdens een avond stappen betrokken bij een vechtpartij en hij wordt opgepakt door een hardhandige politieagent. Om de agent terug te pakken, legt Tyler het aan met zijn aantrekkelijke dochter, Ally.

Eind goed al goed, dacht ik toen Tyler in het kantoor van zijn vader de jeugd foto's als screensaver ziet. Nadenkend gaat hij voor het raam staan. Ondertussen brengt zijn vader zijn zusje naar school, op zich al opzienbarend... Op het schoolbord heeft de juf gewoon de datum geschreven, 11 september 2001. Vervolgens zie je Tyler aan de buitenkant van het raam staan. Dan wordt er uitgezoomd en uitgezoomd.... blijkt hij in 1 van de Twin Towers te staan. o.... kippenvel en dikke keel!

Sorry als ik de clue verklapt heb maar ik MOEST het even kwijt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten