Welkom op mijn Day Zero blog.

Voor de mensen die niet weten wat Day Zero inhoudt, een korte uitleg:

De bedoeling van het Day Zero Project is dat je voor jezelf een lijst maakt van 101 doelen, die je in 1001 dagen (ongeveer 2,7 jaar) bereikt. Dit kunnen grote en/of kleine doelen zijn. In ieder geval dingen die voor jezelf belangrijk zijn. Ook kan je er dingen opzetten waarvan je vaak denkt: “dat had ik altijd al eens willen doen!”. Op deze manier ga je ze misschien ook eindelijk eens doen!

Mijn plan is om mijn day zero project hier op deze blog bij te houden, door bij elk behaald doel een stukje te schrijven, met het liefst zoveel mogelijk foto’s erbij!

woensdag 15 september 2010

O, dit is zo grappig!!!! Ik heb begin augustus "Wreck This Journal" van Keri Smith gekocht.
Het is eigenlijk een dagboek, maar het verschil met een gewoon dagboek en een Wreck This Journal is dat er opdrachten in staan die je dan, in willekeurige volgorde mag uitvoeren. Bijvoorbeeld: Kleur de hele bladzijde. Plak bladeren & andere gevonden voorwerpen. Kras met een scherp voorwerp. Lijm, niet of plak deze bladzijden aan elkaar. Teken lijnen terwijl je beweegt. In de bus, trein of lopend. Leg vast wat je hebt gegeten. Wrijf, smeer & spetter je eten. Gebruik deze bladzijde als servet.
CREA DUS!
Zo zag het er nieuw uit:

De eerste foto's wil ik jullie ook niet onthouden,
Merel was niet te stuitten... Ik kreeg amper de kans om het boekje goed te bekijken, Merel wilde er gelijk mee aan de gang! Heerlijk, mede Crea-Bea's in huis!
Het eindresultaat:


Er al het een en ander in gedaan, zie evt. mijn blog. Maar doel 20 hier is om er regelmatig in te gaan werken en het af te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten